Keepersclinic MHC Ede 11 mei met Jaap Stockmann en Pirmin Blaak!

27-3-2014

Beste Keep(st)ers,

Zoals jullie van de Keepersclub van MHC-Ede de afgelopen jaren gewend zijn, organiseren wij jaarlijks enkele kwalitatief hoogwaardige keepersclinics. Zo ‘opent’ Joyce Sombroek jaarlijks zowel het veld als het zaal seizoen. En samen met de Oranjekeepers Jaap Stockmann en Pirmin Blaak verzorgen wij de seizoensafsluiting.

Binnenkort organiseren wij weer een clinic en daarvan willen wij je graag op de hoogte brengen.

De clinic is op zondag 11 mei. En daar zullen Jaap Stockmann én Pirmin Blaak aanwezig zijn!

Wil jij Jaap en Pirmin voor de laatste keer in actie zien voordat het WK Hockey in Den Haag begint?

Noteer dan deze dag in je agenda. Om je te kunnen inschrijven zie je binnenkort het inschrijfformulier op onze site: www.mhc-ede.nl. Schrijf je snel in, want VOL = VOL.

Met Sportieve groet,

Keepersclub MHC-Ede

PS1: het heeft geen zin om je n.a.v. deze vooraankondiging in te schrijven. Dit kan pas zodra je het inschrijfformulier hebt ontvangen.

PS2: de MHC-Ede keepersclinic met Joyce Sombroek zal in augustus/september plaatsvindenZodra de datum bekend is, horen jullie hier meer over.