Shoot-out competitie: clubkampioenen bekend!

30-3-2014

Vanmiddag zijn de shoot out clubkampioenschappen op onze Bosrand gehouden.

Onder leiding van Freek-Jan van der Puyl en met de hulp van Willem Mulder, Willem van der Rijst en Carel Wreesmann streden diverse jeugdspelers om de titel.

De beste spelers en speelsters van iedere club mogen mee doen aan het districtskampioenschap op 18 mei te Hattem . De besten van deze districtskampioenschappen mogen strijden om de titels tijdens de landelijke finale op 9 juni bij HC Pijnacker, vlakbij het WK terrein. Alle deelnemers aan de finale mogen na afloop de wedstrijd van Oranjetijdens het WK bezoeken.

Na een intensieve strijd vanmiddag op de club, waarbij de finalisten de keeper van ons H1 (Lukas Westra) tegenover zich zagen, feliciteren we de volgende leden van harte:

Meisjes

Clubkampioen: Evi Heikamp (MD3)

Runner Up : Britt Verstegen (MC1)

Jongens

Clubkampioen: Sam Meijer (JC1)

Runner Up : Jonne Blok (JC1)

We wensen jullie heel veel plezier en succes!

Namens het bestuur, Casper van Leusden