Tuchtcommissie en Tuchtreglement

2-4-2014
Binnen onze vereniging bestaat, zoals het betaamt, ook een tuchtcommissie. Deze commissie van wijze heren en een dame, treedt op als en indien een van onze leden zich niet gedraagt zoals het zou moeten. Of, zoals het in het reglement staat: als een lid zich (vermeend) in strijd gedraagt met de reglementen en/of statuten van de hockeybond en/of de vereniging.

De leden van deze commissie zijn:
Bart Waterbolk (voorzitter)
Ellen Okkersen
Erik Vermeer

Zij buigen zich over kwesties die door leden, bestuur, commissies of zelfs andere verenigingen schriftelijk worden aangemeld. De commissie is bereikbaar op het e-mailadres [email protected].

In de bijlage vindt u het tuchtreglement van MHC Ede. Het staat vanaf vandaag ook achter de inlog, op de 'documenten'-sectie bij 'mijn info'.