Noteer vast: zaterdag 21 juni Grootse Club Dag MHC Ede

13-4-2014
Noteer vast in uw agenda: de beste start van de zomervakantie!

Op zaterdag 21 juni organiseert een groep vrijwilligers de grote MHC Ede Club Dag. Een feestelijke afsluiting van het seizoen en een uitstekende gelegenheid voor leden en niet-leden om gezellig bij elkaar te zijn en genieten van onze vereniging en die prachtige sport, hockey!

Op die zaterdag is er voor iedereen wat te doen. We hebben activiteiten voor de D, C, B en A-jeugd, er zijn 2 enerverende wedstrijden te zien tussen de huidige en oud-Heren en Dames 1 en we plannen clinics op alle niveaus.

's Middags is er een Open Dag voor de jongste jeugd - de ideale gelegenheid voor vriendjes, vriendinnetjes, neefjes, nichtjes, buren en klasgenoten om ook kennis te maken met hockey en MHC Ede. We gaan gericht werven op de Edese basisscholen om meer kinderen naar de Bosrand te trekken.

Maar we willen ook alle ouders van deze jongens en meisjes laten ervaren hoe gezellig MHC Ede kan zijn. Daarom sluiten we de dag feestelijk af met een club-brede borrel, een BBQ en uiteraard een feestelijke afsluiting, inclusief band en sportveiling!

We houden u op de hoogte, maar schrijf vast in uw agenda: Zaterdag 21 juni, vanaf 10.00 uur tot laat in de avond: Club Dag MHC Ede!