Meisjes A1 Kampioen!

21-4-2014

MA1 is in en tegen Deventer kampioen geworden. Met nog 2 wedstrijden te gaan zijn ze niet meer in te halen voor de nummer 2 Arnhem.

Vorige week werd in een rechtstreeks duel Arnhem al met 0-4 verslagen en vandaag hadden de meiden aan 1 punt genoeg. Het was een lastige wedstrijd tegen het stugge Deventer. Ede deed zichzelf te kort door een groot aantal kansen te missen. Gelukkig gingen er wel twee in en kon het laatste doelpunt van Deventer de pret niet bederven. Het bleef 1-2 en het kampioenschap was een feit.

Graag willen we de teams en coaches bedanken, die mee geholpen hebben om iedere week voldoende spelers op de been te krijgen. MC1, MB2,MB1,MA2 en een juniorlid van dames 3. Allemaal hartelijk bedankt.