19 augustus: 4e Joyce Sombroek Keepersclinic

9-7-2014

Beste Keep(st)ers,

Zoals jullie van de Keepersclub van MHC-Ede de afgelopen jaren gewend zijn organiseren wij jaarlijks enkele kwalitatief hoogwaardige keepersclinics.

Het is bijna tijd voor wéér een spetterende keepersclinic; enwel op dinsdag 19 augustus. Deze keepersclinic wordt i.s.m. de keepersclub van MHC-Ede o.l.v. Anko Teulen, verzorgd door de kersverse wereldkampioenen Joyce Sombroek en Larissa Meijer! Daar wil jij natuurlijk ook bij zijn!

Wil jij ook deze fantastische keepersclinic bijwonen en de fijne kneepjes bijleren van de Olympisch- én Wereldkampioenen? Schrijf je dan snel in via het inschrijfformulier

Wees er snel bij, want VOL = VOL.

Met Sportieve groet, Keepersclub MHC-Ede