Fluiten & De Scheidsrechterspool

14-10-2014
Ieder spelend lid van MHC Ede kan conform de statuten van de club door de Scheidsrechtercommissie worden ingedeeld als scheidsrechter op een wedstrijd van MHC Ede. Echter, wanneer men is ingedeeld kan het voorkomen dat een scheidsrechter niet kan of wil fluiten.

De desbetreffende scheidsrechter is vervolgens zelf verantwoordelijk voor het zoeken van een vervangende scheidsrechter. Dat wil niet altijd lukken. De scheidsrechterspool is bedacht om die leden van MHC Ede te ondersteunen. In de scheidsrechterspool staan leden van MHC Ede die tegen betaling een wedstrijd willen fluiten c.q. willen overnemen.

Let hierbij wel goed op de navolgende zaken:
  • Sterkte qua fluiten. Niet iedereen in de scheidsrechterspool kan iedere wedstrijd fluiten!
  • Leeftijd van de vervanger of vervangster
  • Beschikbaarheid
  • Doorgeven aan de scheidsrechterscommissie dat jij de wedstrijd hebt overgedragen

Heb jij interesse om deel te nemen aan de scheidsrechterspool, stuur dan even een mail naar scheidsrechters-mhc-ede.nl. Graag willen wij dan de volgende gegevens ontvangen:
  • Naam
  • Geboortedatum
  • Mobiel nummer
  • E-mailadres
  • Kaartnummer
  • Huidig elftal

Op grond van de ontvangen gegevens zullen wij jou opnemen in de scheidsrechterspool. De gemiddelde verdienste per wedstrijd is €. 10,00.

Wil jij echter vooraf eerst overleg, bel Gé van den Brink dan even. Mobiel 06 11 014 346.

Je kan ook aanmelden op de Facebook-pagina van de Scheidsrechterspool: https://www.facebook.com/MHCEdeFluitPoule