2e Zaalhockey Keepersclinic met Joyce Sombroek en Larissa Meijer!

2-11-2014

Beste keep(st)er,

De afgelopen jaren hebben wij succesvolle en kwalitatief hoogwaardige keepersclinics georganiseerd. En daar gaan wij uiteraard mee door! Keepers uit het hele land en van allerlei speelklassen (van G-Hockey t/m Landelijk) komen naar onze clinics. Ben jij er ook bij?

De volgende keepersclinic is de 2e Zaalhockey Keepersclinic met Joyce Sombroek en Larissa Meijer!

Omdat de vorige zaalclinic heel snel vol zat en wij ca. 75 keepers hebben moeten teleurstellen, is deze clinic niet 1 maar 2 dagen. Hierdoor hopen wij genoeg ruimte te hebben om iedereen deel te laten nemen.

Deze clinic is een hele mooie gelegenheid om je (weer) door ’s werelds beste keepsters de fijne kneepjes van het keepen bij te brengen. Kijk voor meer informatie op dit inschrijfformulier.

Wees er snel bij, want het aantal plaatsen is beperkt en VOL=VOL!

Wij hopen je te verwelkomen op 23 of 24 december voor een fantastische dag!

Like ons op Facebook Keepersclub MHC-Ede en blijf op de hoogte.

Met Sportieve groet,

Keepersclub MHC-Ede