Leer de grondbeginselen van de hockeysport

15-3-2015

Beter begrijpen waar uw zoon of dochter mee bezig is?

Leer gratis de grondbeginselen van hockey!

Beste ouders van onze Jongste Jeugd-leden,

Komende woensdagmiddag starten we weer met de kennismakingslessen voor ouders van leden van de Funkeys, hockeyschool en F jeugd.

Voor de winterstop hebben  al 11 enthousiaste ouders training gekregen onder leiding van Boyd Bas en Daan Soetendaal.

Om de ouders die het willen daarin tegemoet te komen hebben we een uniek initiatief: we nodigen u graag uit voor de speciale‘ouder-training’ op woensdag tussen 16.30 en 17.30 uur tot aan de zomervakantie. Dus als uw kinderen bezig zijn met hun training, krijgt u de basisbeginselen van het hockeyen bijgebracht door een paar enthousiaste en ervaren trainers.

De eerste 3 trainingen zijn helemaal gratis en wordt u aangeboden door de vereniging. Wilt u daarna nog lekker doorgaan dan zijn de kosten € 2,50 per keer. Het enige dat u mee hoeft te nemen is goed (sport)schoeisel, wij zorgen voor de sticks.

Meedoen? Geef u op!

Wilt u aankomende woensdag of een van de woensdagen daarna meedoen met deze training, dan kunt u zich aanmelden bij Jeanet van der Rijst via de mail [email protected]. Vanwege het aantal aanwezige trainers stellen we het op prijs uw aanmelding zo spoedig mogelijk te ontvangen zodat we uw deelname kunnen bevestigen.

Smaak te pakken?

Mocht het smaken naar meer, dan hebben we als vereniging goede mogelijkheden voor ouders en andere beginnende volwassen hockeyers om leuk en recreatief bezig te zijn. Zo hebben we de zondagochtendtraining waarbij jong én oud gezellig een balletje kan slaan onder leiding van 2 gepassioneerde trainers. En op donderdagavond speelt de Trockey-groep: een groep dames en heren die wel graag trainen en een partijtje doen, maar geen competitie spelen.

Geïnteresseerd? Neem dan direct contact op met Jeanet van der Rijst

Namens het bestuur,