Vakature MHC EDE Lid materiaal commissie

21-4-2015
Aanmelding Vacature MHC Ede

Naam vacature:

Lid Materiaalcommissie M/V (3x)

Functieomschrijving:

Zorg dragen voor voldoende en juiste materialen voor tijdens de trainingen en wedstrijden, zoals ballen, hesjes, pionnen e.d. Daarnaast moeten de keepersoutfits voor zowel junioren en senioren worden uitgegeven en onderhouden.

Wie we zoeken:

We zoeken mensen die in staat zijn trainings- en keepersmaterialen te boordelen, waar nodig en mogelijk kleine reparaties uit te voeren en materialen te bestellen.

Belangrijkste taken:

·Begin van het seizoen: uitgifte en registratie van het trainingsmateriaal

·Eind van het seizoen: inname van het trainingsmateriaal

·Uitgifte en registratie van keepermateriaal

·Aan het eind van het seizoen inventariseren keepersmateriaal

o Opstellen doorschuifschema

o Opmaken bestellijst nieuwe materiaal

o Verzamelen reparaties

·Gedurende het seizoen: klein onderhoud materiaal

Werkt samen met:

Als materiaalcommissie werk je samen in een team van (bij voorkeur) drie commissie leden die met elkaar bovenstaande taken uit kunnen voeren. Daarnaast is er overleg met de commissie T&O en het bestuur/de penningmeester.

Tijdsbeslag:

Tijdens het hockeyseizoen ben je ongeveer 1 tot 2 uur per week bezig met het uitvoeren van kleine reparaties, omruilen materiaal, herschikken materiaal e.d.

Aan het eind van het seizoen (periode mei / juni) wordt er geïnventariseerd welk materiaal er nodig is in het nieuwe seizoen. Gedurende deze periode wordt de status van het materiaal bekeken, bepaald wat er gerepareerd moet worden, wordt het doorschuifschema opgesteld en wordt duidelijk wat er besteld moet worden. Voor de vakantieperiode moeten de bestellingen worden gedaan en reparaties worden doorgegeven. In die periode moet rekening worden gehouden met (flink) meer tijd per week. Ook de eerste weken na de vakantie, als de gerepareerde artikelen en nieuwe bestellingen binnen komen dient, voor de uitgifte van dit materiaal en het bijwerken van de administratie, rekening te worden gehouden met een piek in werkbelasting.

Start functie:

Per direct, huidige materiaalman stopt aan het eind van het seizoen.

Meer informatie:

Bas Dings, [email protected]