VOORAANKONDIGING INDELING JEUGD ELFTALLEN 2015-2016

24-5-2015
Beste jeugdspelers,
De meesten van jullie hebben de competitie inmiddels achter de rug. Een aantal jeugdteams speelt nog op 30 mei en eventueel op 6 juni de laatste wedstrijden.
Achter de schermen zijn wij druk bezig met de teamindelingen voor volgend seizoen.
Hierover is in een eerder stadium al uitvoerig bericht op deze site.
We zouden de publicatie van de jeugdteams 2015-2016 het liefst na afloop van de laatste competitiewedstrijden doen, echter zijn deze op 6 juni en is de opzegdatum 1 juni. Vandaar dat wij besloten hebben de indeling van de teams op zaterdagavond 30 mei op de site te plaatsen.
De teams die al klaar zijn met de competitie adviseren wij om de komende 2 weken na te bereiden. Vanaf 8 juni a.s. beginnen de trainingen in de nieuwe samenstelling van de teams, zo veel mogelijk met de nieuwe trainers en/of coaches. Dit schema volgt z.s.m.
Succes met de afsluiting van dit seizoen!
Namens T&O,
Edwin Schreuder