voorlopige teamindelingen van de jeugdelftallen jongens voor het seizoen 2015-2016!

30-5-2015
Beste jeugdspelers en -speelsters van MHC Ede,

Bijgaand vinden jullie de voorlopige teamindelingen van de jeugdelftallen voor het seizoen 2015-2016!

Allereerst willen wij iedereen die geholpen heeft bij de totstandkoming hiervan hartelijk danken.
Zonder steun en hulp van trainers, coaches, spelers en speelsters van seniorenteams, veteranen, lijn-coördinatoren en diverse bestuursleden en functionarissen, hadden we niet tot dit resultaat kunnen komen.

Graag willen wij nog enige uitleg geven bij deze indelingen.

Algemeen:
- Het betreft een voorlopige selectie voor iedereen. Je kan uiteindelijk in een hoger of in een lager team terecht komen.
- In welke klasse de teams gaan spelen bepalen we in de loop van de maand juni.
- MHC Ede behoudt zich het recht om, onder andere bij nieuwe instroom, opnieuw naar de samenstelling te kijken en de teams her in te delen.
- In het uiterste geval kunnen we genoodzaakt zijn na de voorcompetitie in de herfst opnieuw in te moeten delen.

Meidenlijn:
- Wij realiseren ons dat een situatie van 16 speelsters in een team niet ideaal is, we streven naar 14, maar het aantal speelsters in m.n. de C-lijn laat niet toe dat we kleinere teams samenstellen.
- MA1 begint met een grote selectie, zodat er nog ruimte is voor doorstroom naar Dames 1, dan wel uitstroom naar MA2. Dit wordt in principe voor de zomer beslist tijdens de voorbereiding in juni.

Jongenslijn:
- Ook hier geldt dat we streven naar teams van 13-16 spelers (D t/m A), echter laat het aantal spelers bij de D en C een andere indeling zoals nu vastgesteld niet toe.
-Bij de Jongens B-lijn is gekozen voor een 2e-jaars JB2 en 1e-jaars JB3. Dit omdat de huidige teams goed functioneren. Deze teams worden op hetzelfde niveau ingedeeld.
- JA1 is een voorlopige selectie, waarvan nog spelers naar JA2 moeten uitstromen. Dit gebeurt net als bij MA1 in principe tijdens de voorbereiding in juni.

Voor vragen en/of opmerkingen kunnen jullie per mail bij de desbetreffende lijn-coördinator terecht.

- D lijn spelers meisjes bij de lijncoördinator [email protected]
- D lijn spelers jongens bij de lijncoördinator [email protected]
- C lijn spelers meisjes bij de lijncoördinator [email protected]
- C lijn spelers jongens bij de lijncoördinator [email protected]
- B lijn spelers meisjes bij de lijncoördinator [email protected]
- B lijn spelers jongens bij de lijncoördinator [email protected]
- A lijn spelers meisjes bij de lijncoördinator [email protected]
- A lijn spelers jongens bij de lijncöordinator [email protected]

Zoals eerder gemeld op deze site gaan de teams in de nieuwe samenstelling vanaf 8 juni beginnen met trainen. Hiervoor volgt er in de loop van volgende week een schema.

Rest ons jullie heel veel plezier en succes te wensen met jullie nieuwe teams!

Met sportieve groet,
Edwin Schreuder
Gijs Bakker

Edwin Schreuder en Gijs Bakker | Technisch Managers MHC Ede |[email protected]| Bosrand 17 | 6718 ZN Ede

Edwin is dinsdag, donderdag en om de zaterdag werkzaam voor de club.
Gijs is dinsdag, woensdag en vrijdag afgewisseld met zaterdag werkzaam voor de club.
Mailtjes worden z.s.m. beantwoord, maar het kan soms wat langer duren.