START TRAININGEN 2e HELFT SEIZOEN

13-1-2016
Beste jeugd en jongste jeugd,

De meesten van jullie zijn nog volop in de zaal actief. Tijdens deze periode worden er, ijs en weder dienende, alleen in onderling overleg met trainers en T&O veldtrainingen gegeven.

De zaaltrainingen duren voor de jeugd tot vrijdag 5 februari. Let op: de jongste jeugd heeft de laatste zaaltraining op woensdag 10 februari.

De veldtrainingen voor de tweede helft van het seizoen starten:
- voor de lijnteams in de week van 8 februari;
- voor de jongste jeugd, breedte-teams en keepers in de week van 29 februari (na de krokus).

Voor het reserveren van veldruimte voor oefenwedstrijden kun je een mailtje sturen naar [email protected]. Voor een oefenwedstrijd in het weekend kun je een mailtje sturen naar: [email protected].

Met sportieve groet,
T&O