Sponsorklicks

11-4-2016

Soms doe je ook je aankopen op een andere manier. Bij heel veel webshops in Nederland kan je tegenwoordig zelfs geld voor je club verdienen. Via Sponsorklicks kan je diezelfde aankopen doen, maar dan krijgt de club daar commissie over. Jij betaald dus niets meer, sterker nog, je profiteert vaak van aanbiedingen speciaal voor sponsorklicks. Daarbovenop is het ook nog eens zo dat de club er wel beter van wordt. Da’s dus 2x winst!

Meld je aan voor de nieuwsbrief van Sponsorklicks of via social media als de Facebookpagina of via hun twitteraccount.

Het concept is heel simpel. Bestel via de SponsorKliks-pagina van uw vereniging bij alle bekende webwinkels waar u normaliter ook al koopt. Van alle aankopen wordt een commissie maandelijks aan uw vereniging uitbetaald! U betaalt niets extra!

geen risico

gratis aanmelding