20 augustus bitjes hapdag

13-7-2016

Zoals jullie weten is het sinds hockeyseizoen 2015 verplicht om tijdens de trainingen en wedstrijden een gebitsbeschermer te dragen. Samen met Orthodontie praktijk Binda en  SPTL organiseren wij op zaterdag 20 augustus 2016 een ‘hapdag’ op de club. Tijdens deze hapdag kun je een afdruk laten maken voor een professionele gebitsbeschermer.

Team van Orthodontie praktijk Binda  is aanwezig van 10.00-13.00 uur.

Je kunt je aanmelden via [email protected], zodat je snel aan de beurt bent, na het aanmelden ontvang je via de mail meer informatie. Zonder aanmelding helpt Orthodontie praktijk Binda je uiteraard ook graag verder, het kan dan alleen iets langer duren. Aanmelden is dus aan te raden voor een snelle doorstroming.

Bescherm je gebit, met een op maat gemaakte gebitsbeschermer!

Schrijf je nu in voor de hapdag!

Hap dag: zaterdag 20 augustus 2016

Tijd: 10.00-13.00 uur

Waar: clubhuis

Aanmelden: [email protected]  (mail je vereniging, naam, geboorte datum en telefoonnummer door)