Horeca in tijdelijke clubhuis

7-9-2016

In afwachting van ons nieuwe clubhuis, moeten we elkaar even door de komende, iets minder luxe tijd heen helpen.

Tijdelijk zullen een aantal dingen anders zijn dan we gewend waren.

Het eerste is reeds eerder aangegeven, er kan alleen gepind worden.

Verder zullen we een beperkter assortiment hebben, dit vanwege de ruimte en de mogelijkheden om dingen te bereiden.

Ook in aantal medewerkers zijn we met minder, we passen gewoon even niet met z'n allen achter de bar, dus vragen we uw geduld als het soms iets langer duurt.

De teams die iets te eten voor hun tegenstanders willen maken, kunnen dat het beste simpel houden en zoveel mogelijk thuis bereiden.

Wilt u ons hier iets over vragen of overleggen wat er wel mogelijk is, stuur ons dan een mail op [email protected]

Wat niet veranderd, is onze gastvrijheid!

We gaan uiteraard ons best doen er ook dit eerste deel van het seizoen weer iets gezelligs van te maken!

Trudy en ik zoeken nog een aantal personen die als barhoofdmedewerker ervoor zorgen dat elke zaterdag en zondag weer een drankje en hapje te verkrijgen is.

Naast een aantal vrijwilligers zoeken we wederom een aantal vaste (betaalde) krachten voor in de weekenden. We horen je graag!

Graag spoedig reageren via [email protected]

Gastvrije groeten,

Martijn & Trudy de Jonge