TRAININGEN HERFSTVAKANTIE + WEDSTRIJDPROGRAMMA

7-10-2016
Van 15-23 oktober is het herfstvakantie.
De Jongste Jeugd heeft deze week geen training.
De breedte-jeugdelftallen hebben geen training tijdens de herfstvakantie, tenzij in overleg met trainer en/of coach anders afgesproken.
De lijnteams trainen door in de vakantie.
De seniorenteams maken zelf afspraken in overleg met hun trainers.

Voor oefenwedstrijden in het weekend, mail naar: [email protected]
Voor oefenwedstrijden doordeweeks, mail naar: [email protected]

Zaterdag 15 en 22 oktober zijn er geen jongste jeugd en jeugd competitiewedstrijden.
De competitie voor zowel Jongste Jeugd, junioren als senioren start weer in het weekend van 29 en 30 oktober. De veldcompetitie duurt t/m weekend van 26 en 27 november, met het weekend daarop eventuele inhaalwedstrijden.

Uitzondering op bovenstaand wedstrijdschema: de competitie van Dames 1 en Heren 1 kent geen herfstvakantie.

Met sportieve groet,
T&O