Zaalhockey, afgelast of niet?

13-1-2017

Afgelopen weekend hebben we te maken gehad met waarschuwingen van het KNMI om de weg op te gaan.

Aan de hand van de vragen die her en der gesteld zijn volgt hieronder het protocol van de KNHB voor eventuele afgelasting van wedstrijden:

Als er wedstrijden worden afgelast in de zaal zal dat vermeld worden op de pagina van de bond.

Deze afgelastingen zijn leidend.

Er kan echter aanvullend besloten worden door de vereniging die zaalleiding heeft of het verstandig is om de wedstrijden door te laten gaan. In dat geval communiceert deze vereniging zelf met de coaches van de teams.

We hopen natuurlijk dat we deze informatie voor de komende weekenden niet nodig hebben.