Zaalkampioenen en supercoach Norbert Nederlof

18-3-2024
Als je kampioen wordt, dan vieren we dat op de club met taart en medailles. Daarom hebben we vorige week zondag de zaalkampioenen in het zonnetje gezet. MO12-1, MO12-3 en Dames 2 hebben onder luid applaus het eremetaal in ontvangst mogen nemen. Nogmaals van harte gefeliciteerd met jullie kampioenschap!

Maar we hebben ook een supercoach die we in the spotlights willen zetten, namelijk Norbert Nederlof.

Naast zijn betrokkenheid bij MHC Ede om als Technisch Manager de jongste jeugd de beste hockeyopleiding mee te geven, is Norbert ook Bondscoach van de Poolse dames. Onder zijn bezielende leiding leidde hij in 3 weken tijd zijn team naar twee grote toernooien: het WK Hockey5s in het Omaanse Muscat (3e plaats voor Polen) en vervolgens naar het EK Zaal in Berlijn. In Berlijn kwam het tot een hele spannende finale, waarbij Polen op het laatste moment het goud verloor aan Duitsland.

Wij zijn dan ook ontzettend trots op wat Norbert allemaal presteert, zowel in het buitenland als bij ons op de club!