Let op: schorsing én boete bij niet opdagen scheidsrechters

14-12-2014
Het beleid met betrekking tot 'no-shows' bij scheidsrechtersbeurten is aangescherpt. Als een scheidsrechter niet komt opdagen voor zijn beurt dupeert hij daarmee vele spelers én de vereniging. Zwaarwegende uitzonderingen daargelaten, zal MHC Ede de scheidsrechters die verzaken daarom voor de eerstvolgende wedstrijd schorsen. Bovendien wordt de boete die de vereniging vanuit de KNHB krijgt opgelegd, doorbelast aan het betreffende lid.

De leden zijn er zelf verantwoordelijk voor dat hun e-mailadres correct in ons systeem staat. Dat kan je zelf: log in met lidnummer en wachtwoord (indien niet in je bezit: mail aan [email protected]), klik op "Mijn info" in de balk rechtsboven, vervolgens op "instellingen" in de linkerkolom en pas je informatie aan. Vergeet niet op "wijzigen adres 1" te drukken!