spelregel Café

woensdag 20 september 2017   |   19:30 - 22:30   |   Clubhuis MHC Ede

"Hé scheids, bedankt!” Dat hoor je niet zo heel vaak na een wedstrijd.

Dit seizoen heb je ervoor gezorgd dat alle spelers lekker hun wedstrijden hebben kunnen spelen. Daar willen we je hiervoor bedanken.

In het kader van de Week van de Scheidsrechter organiseren wij speciaal voor alle scheidsrechters  een spelregelcafé. Graag willen we je hiervoor uitnodigen zodat we je in het zonnetje kunnen zetten. Tijdens het café krijg je van een top bondsscheidsrechter een briefing over spelregels en kun je vragen stellen over specifieke spelsituaties. Ook ontvang je een leuke en handige gadget!

Meld je nu  hiervoor aan via
deze link

We hopen je bij ons café te zien!