Uitnodiging Bedank BBQ voor vrijwilligers

22-5-2024

Beste vrijwilliger,

Het bestuur van MHC Ede wil je bedanken voor het vrijwilligerswerk dat je voor de club doet of gedaan hebt. We nodigen je daarom van harte uit voor onze jaarlijkse Bedank BBQ op woensdag 5 juni.

MHC Ede draait op vrijwilligers, zij vormen het hart van onze vereniging. Met de Bedank BBQ bedanken we alle vrijwilligers voor de tijd, energie en enthousiasme die zij belangeloos in de club steken. Wij zijn ontzettend blij met jouw betrokkenheid en waarderen dit enorm. Het bestuur legt je daarom deze avond goed in de watten.

We heten je vanaf 17.00 uur welkom voor een gezellige, informele borrel die overgaat in een heerlijke barbecue. Mocht je dieetwensen hebben, dan horen we dat graag van te voren. Geef dit dan bij je aanmelding door. Na de Bedank BBQ vindt aansluitend om 20.00 uur de Algemene Leden Vergadering plaats waar we je natuurlijk ook van harte voor uitnodigen.

Datum: woensdag 5 juni
Ontvangst: 17.00 uur
Locatie: clubhuis MHC Ede

Aanmelden

Wij zouden het ontzettend fijn vinden als je bij de Bedank BBQ aanwezig kunt zijn. Laat ons vóór 29 mei weten of dit lukt, dan kunnen we hiermee rekening houden qua voorbereidingen. Je kunt je aanmelden via deze link.

Heb je een vraag over de Bedank BBQ? Neem dan contact op met Willem de Jong.