MHC Ede doet mee aan de AH Sportactie!

4-9-2017

De maand september wordt dé maand om onze sport en onze vereniging in de spotlights te zetten. Op 4 september start namelijk de landelijke spaaractie op sport met Albert Heijn. De AH Sportactie biedt klanten de gelegenheid om met verschillende sporten en verenigingen kennis te maken. Doel is om meer Nederlanders aan het sporten te krijgen én te houden.

Klanten van Albert Heijn kunnen vanaf 4 september drie weken lang bij alle Albert Heijn winkels sparen voor 5 keer gratis sporten naar keuze. Klanten kunnen t/m 1 oktober de volle spaarkaart inwisselen bij de kassa voor een actiecode. Zowel jong als oud kan via de website www.ahsportactie.nl tot en met 3 december op zoek naar sportactiviteiten die in hun buurt worden aangeboden. Ook bij MHC Ede kan van 4 september tot en met 3 december (14 weken lang) een volle spaarkaart ingewisseld worden.

Sportactiviteiten bij MHC Ede

Klanten van Albert Heijn kunnen met deze AH Sportactie zelf ontdekken welke sport(club) bij hen past. Tevreden sporters hopen we na afloop van de actie natuurlijk terug te zien als nieuw lid bij MHC Ede. Op de website www.ahsportactie.nl staat vermeld op welke momenten spaarders kunnen sporten. Bij onze club gaat het om de volgende doelgroep(en) en lesmoment(en):

Jongste jeugd, woensdagmiddag 27/9, 25/10 en 22/11

Junioren, woensdagmiddag 27/9, 25/10 en 22/11

Senioren, donderdagavond 28/9, 26/20 en 23/11

G-hockey, nader te bepalen, zie website AHsportactie

Sport jij tijdens deze momenten? Help mee om de actie een succes te maken!
Samen kunnen we ervoor zorgen dat de klanten zich welkom voelen bij ons op de verenging. Denk aan het wegwijs maken naar de kleedkamer op de sportlocatie, jezelf voorstellen aan mede-sporters of een praatje maken/drankje doen na afloop van de training.

Ook willen we onze sportactiviteiten onder de aandacht brengen en jij kan ons daar bij helpen. Deel de gezamenlijke sportactiviteiten via jouw social media onder vermelding van #AHSportactie. Zo zien zoveel mogelijk mensen op welke momenten zij kennis kunnen maken met onze club en hoe leuk het is om bij ons te sporten. Iedereen is welkom!

Meer informatie?

Voor vragen kun je terecht bij Bianca Urannie. Meer details over deze actie vind je op www.ahsportactie.nl/sportactivatie. De AH Sportactie vindt plaats bij alle 900 AH winkels.

Hartelijk dank voor jullie medewerking!