Spelregelcafé bij MHC

14-9-2017

Belangrijk voor alle leden!!

Heb jij je al aangemeld voor het spelregelcafé? Zo niet, tijd om dat snel te doen. Op 20 september is het namelijk zover. Het moment om jou als scheidsrechter te bedanken voor je inzet.

Als scheidsrechter zorg jij ervoor dat onze wedstrijden op een sportieve manier en volgens de spelregels verlopen zodat spelers kunnen genieten van het spelletje. Omdat wij dit enorm waarderen en het belangrijk vinden dat je positieve aandacht krijgt, organiseren wij daarom speciaal voor alle scheidsrechters een spelregelcafé.

Graag willen we je hiervoor uitnodigen zodat we je in het zonnetje kunnen zetten. Tijdens het café krijg je van een top bondsscheidsrechtereen briefing over spelregels en kun je vragen stellen over specifieke spelsituaties. Ook ontvang je een leuke en handige gadget!

Wacht niet te lang en meld je nu via deze link aan.
In de app werkt dit niet altijd, kopieer dan het volgende in je browser: https://nl.surveymonkey.com/r/PDVMQV2

We hopen je bij ons café te zien!

Waar: MHC Ede

Wanneer: 20 september 2017

Tijd: 20.00 – 21.30 uur (inloop vanaf 19.30 uur)

Heb je nog vragen? Neem dan contact op met Dolf Smits via [email protected]