Mededeling bestuur: Nieuwe aspirant bestuursleden

10-10-2017

Beste Leden,

Zoals we jullie recent hebben verteld, is Jeroen van Heukelom gestopt als secretaris van MHC Ede.

Het bestuur is bijzonder verheugd om jullie deelgenoot te maken van het feit dat er twee aspirantleden zijn voor het bestuur. Zij gaan de komende periode meedraaien en treden hopelijk snel definitief toe tot het bestuur.

Patty van Harselaar loopt mee als secretaris. Zij heeft een zoon, dochter en man die actief hockeyen bij de club. Patty is in het dagelijks leven interim marketeer en heeft al verschillende vrijwilligersfuncties buiten de vereniging vervuld.

Charlotte Persyn loopt mee in de rol van hoofd communicatie, hockeyt in Dames 2 en heeft een zoon en twee dochters in de jeugd spelen. Charlotte is in het dagelijks leven Projectleider Marketing & Communicatie bij NOC*NSF. Zij is tevens de drijvende kracht achter de waanzinnige Facebook actie om vrijwilligers voor de club te enthousiasmeren. Een actie die gesponsord wordt door NOC*NSF.

Het bestuur verwelkomt beide dames en ziet in hen een waardevolle aanvulling.

Wordt u ook enthousiast van de filmpjes? Meld u dan aan als vrijwilliger via [email protected]