Auping Plaza Ede sponsort jouw rust

24-10-2017

Auping Plaza Ede sponsort jouw rust

én steunt jouw hockeyclub

Auping Plaza Ede biedt jou én jouw hockeyclub nu een uniek voordeel.

Je ontvangt met de Auping Plaza pas namelijk het hele hockeyseizoen
10% voordeel op de gehele Auping collectie bij jouw Auping Plaza.
En daarmee sponsor je ook meteen jouw club, want Auping Plaza
doneert 5% van jouw aankoopbedrag in de kas van jouw hockeyclub.

Hoe werkt de Auping hockeyvoordeel pas?

De Auping hockeyvoordeel pas ontvang je omdat je lid bent van jouw hockeyclub en is geldig in het hele hockeyseizoen.

Ontvang bij Auping Plaza Ede 10% voordeel op het gehele Auping assortiment.

Loopt er op het moment van jouw aankoop een tijdelijke Auping-actie, dan ontvang je daar bovenop nog eens 5% extra pasvoordeel**. De pas is ook geldigvoor alle leden van jouw gezin. De pas is niet inwisselbaar tegen contantgeld. Jouw hockeyclub ontvangt aan het einde van het seizoen 5% van het totaalbedrag dat door alle clubleden gedurende het hockeyseizoen bij jouw Auping Plaza is besteed. Dit gebeurt, uiteraard in goed overleg met jouw club, in de vorm van sponsormaterialen waar behoefte aan is.

**NB dit is onder voorbehoud van wijzigingen.

AupingPlaza Ede Maanderweg 2 6711 ND Ede 0318-890274