Nieuwe jeugdcommissie opgericht!

7-12-2017
Beste jeugdleden,

Woensdag 29 november is er een jeugdcommissie opgericht die jullie graag extra wil enthousiasmeren over onze geweldige sport en mooie club.

Het doel van de jeugdcommissie is enerzijds de jeugdleden meer te betrekken bij MHC Ede, en anderzijds om hen met zo veel mogelijk plezier naar de hockeyclub te laten komen.

Als jeugdcommissie gaan we bepalen wat we kunnen betekenen voor de club. Zo gaan we kijken wat goed gaat en wat misschien verbeterd kan worden.
Niet alleen wil de jeugdcommissie focussen op hockey gerelateerde aspecten maar ook op een gezellig sfeer en omgang met elkaar.

We willen dingen gaan organiseren zoals: feesten, filmavonden, wedstrijdanalyses, spelletjesmiddagen, toernooien, clinics... noem het maar op!

We zoeken daadkrachtige, initiatiefrijke maar vooral ook gezellige jongens en meiden tussen de 14 en 18 jaar.
Dus zit jij in de A, B of C-jeugd en lijkt jou het leuk om mee te werken aan dit fantastische project?
Of hebben jij en/of je ouders hele goede ideeën die wij zeker moeten meenemen in onze besprekingen.

Mail dan naar:

Met sportieve groet,