Zaterdag: Huldiging kampioenen en keeper van het jaar!

13-6-2018

Het hockeyseizoen is alweer ten einde. We kunnen terug kijken op een heel erg leerzame en succesvolle competitie. Maar liefst 6 teams wisten als eerste te eindigen in hun poule. Kampioenschappen moeten gevierd worden en daarom willen we de kampioenen graag uitnodigen voor de huldiging op zaterdag 16 juni om 14.30 uur op de club tijdens de slotdag. De teams die we gaan huldigen zijn: Meisjes C2, Meisjes C3, Meisjes C5, Meisjes D3 en Meisjes D4.

Tijdens de huldiging wordt ook de Guido van Nuffelen trofee uitgereikt. Deze trofee wordt jaarlijks uitgereikt aan een keeper die gedurende het jaar iets speciaals heeft bereikt of gedaan.

Ook Jong Dames 1 maakt nog kans om kampioen te worden. Zondag 17 juni spelen zij hun laatste wedstrijd van dit competitieseizoen.