Kampioenen en Keeper van het Jaar gehuldigd!

20-6-2018

Afgelopen zaterdag hebben we onze kampioenen gehuldigd: MC2, MC3, MC5, MD3 en MD4!

Op het terras in het zonnetje kregen alle teams een persoonlijke toespraak en ontvingen medailles en een taart om het kampioenschap te vieren. Ook de G-hockeyers werden in het zonnetje gezet met het behalen van zilver in de Special Olympics.

Traditiegetrouw reiken we tijdens de huldiging ook de Guido van Nuffelen trofee uit. Deze trofee wordt uitgereikt aan een keeper die gedurende het jaar iets speciaals heeft bereikt of gedaan. Dit jaar was het Diederik van Schooten (keeper Heren 1) die de trofee in ontvangst mocht nemen van Anko Teulen. Diederik heeft op belangrijke wedstrijdmomenten een cruciale rol gespeeld om het team naar de overgangsklasse te brengen. Daarnaast heeft Diederik zich vol enthousiasme voor de club ingezet met het geven van vele keeperstrainingen.

Allen: van harte gefeliciteerd!