Save-the-date: 22 september

3-7-2018
Genieten van het prachtige landschap van de Gelderse Vallei en Veluwe met een extra uitdaging? Schrijf je dan in voor de eerste editie van de MHC Ede 'Tackle Back Tourrit'. De rally/puzzelrit, die wordt uitgezet door Bolpijl Events, zal starten en finishen op de club. De dag wordt afgesloten met een diner en een veiling. De opbrengsten gaan naar onze G-Hockey en de aankleding van het clubhuis.

Houd de app, site en onze sociale kanalen in de gaten voor meer nieuws en details maar schrijf de datum alvast in de agenda!

Geïnteresseerd in sponsoring? Dat kan al vanaf € 200,-! Neem contact op met Etienne Poulissen van de Sponsorcommissie: [email protected]