VACATURES

8-9-2018
De Technische Commissie heeft vrijwel alle teams kunnen voorzien van een trainer en een coach. Echter, voor een aantal teams is het helaas nog niet gelukt om deze functies in te vullen.

Dit zijn:
- Trainer/coach voor het nieuwe Dames 2, met veel oud-speelsters van Dames 1. Trainingstijd is donderdag van 1915-2045uur. Zij spelen de wedstrijden op zondag.

- Trainer/coach voor Jong Dames 2, met veel enthousiaste jonge meiden die twee keer per week willen trainen en op zondag een serieuze pot hockey willen spelen. De training waar een trainer voor gezocht wordt is op vrijdag van 2000-2130uur en de wedstrijden zijn op zondag.

- Trainer/coach voor Heren 2, een team met veel talentvolle spelers dat in de Reserve Hoofdklasse uitkomt. Het gaat om de woensdagtraining van 2030-2200uur en de wedstrijden zijn op zondag.

- Trainer voor Veteranen B, met een mix van oud-hockeyers en nieuwe enthousiastelingen. Zij trainen op donderdag van 2030-2200uur.

- Manager Heren 1, voor organisatorische zaken rondom ons vlaggenschip dat is gepromoveerd naar de Overgangsklasse. De werkzaamheden gaan in overleg met de Trainer/coach van Heren 1.

Natuurlijk zouden wij deze teams graag blij maken met een of meerdere personen die deze taken op zich willen nemen. Het kan ook ingevuld met een aparte trainer en coach en/of in duo-functie. Uiteraard kun je begeleiding krijgen vanuit T&O en staat er een passende vergoeding tegenover de werkzaamheden.

Heb je interesse of weet je iemand die interesse heeft? Stuur s.v.p. een mailtje naar: [email protected]