Rob van Gerven: Coördinator commissies

8-10-2018
Binnen MHC-Ede zijn er meerdere commissies actief. Deze commissies houden zich met allerlei zaken bezig en zorgen ervoor dat alles goed verloopt. Om ervoor te zorgen dat dit zo blijft, wil het bestuur meer aandacht geven aan de commissies en waar nodig ondersteunen. Rob van Gerven heeft aangegeven hier een rol in te willen spelen. Rob stelt zich hieronder voor en geeft in het kort aan wat zijn rol zal zijn.

"Sinds mijn dochter enkele jaren geleden startte met hockey ben ik betrokken geraakt bij MHC Ede. Eerst als coach, maar al snel zelf ook de stick opgepakt als trockeyer en inmiddels speel ik met veel plezier bij Veteranen C.

Als lid krijg ik regelmatig met enkele commissies te maken en ervaar ik hoe noodzakelijk het is dat deze commissies er zijn. Zij regelen o.a. onze kleding, de zaalhockey, de wedstrijdindeling en nog veel meer. De commissies bestaan uit vele vrijwilligers en zij doen dit vaak al jaren en redelijk zelfstandig. Als coördinator zal ik het 1e aanspreekpunt zijn voor de commissies. Het doel is de commissies vanuit de club beter te ondersteunen. Ik ga eerst kennismaken met de commissieleden om te peilen wat hun behoeften zijn en in kaart brengen welke taken zij allemaal uitvoeren. Hiervoor zal ik een bijeenkomst organiseren zodat niet alleen ik, maar ook de commissieleden met elkaar hierover van gedachten kunnen wisselen. Ik heb er zin in."

We wensen Rob heel veel plezier en succes in zijn functie als Coördinator commissies!

Namens het bestuur,

Alex Kiffen