MHC Ede Hockeyplaatjesactie met AH XL en AH Stadspoort!

19-10-2018
MHC Ede is een fantastische en superleuke samenwerking gestart met AH XL en AH Stadspoort: onze eigen MHC Ede Hockeyplaatjesactie! Spaar alle spelers van MHC Ede, inclusief jezelf, en plak alle plaatjes in je eigen MHC Ede hockeyplaatjesalbum. Een mooi naslagwerk van een mooie hockeyperiode.

Voordat we de hockeyplaatjes kunnen sparen, moeten we eerst alle spelende leden op de foto zetten. Dat doen we op zaterdag 27 oktober, zaterdag 3 november en zondag 4 november. Van de gemaakte foto’s worden stickers gemaakt, die je bij AH XL en AH Stadspoort kunt sparen en in je eigen hockeyplaatjesalbum van MHC Ede kunt plakken.

Wil je ook meedoen aan de MHC Ede Hockeyplaatjesactie? Doe dan het volgende:

1. Geef vóór 22 oktober aan je coach/teammanager door dat je meedoet aan deze actie;
2. Kom op de afgesproken datum en tijdstip (dit hoor je van je teammanager/coach) naar de club om de foto’s te laten maken (teamfoto én individuele foto).
3. Om van jouw foto zo’n fraai hockeyplaatje te maken, hebben we toestemming van jou of van je ouders nodig om een aantal persoonlijke gegevens (voor- en achternaam, teamnaam, eventueel functie) te mogen gebruiken. Zonder toestemming kan jouw plaatje niet gedrukt worden. Daarom vragen we je vooraf toestemming te verlenen via: https://bmcc.nu/myClubStars-toestemming-mhc-ede/
4. Maak je toestemming compleet met behulp van de bevestigingsmail die je ontvangt, pas dan is de toestemming definitief. Deze mail kan nog wel eens in de spam terecht komen, check dit dus.

Ter info: na afloop van de actie verwijdert Tomorrow (het bedrijf dat de Hockeyplaatjesactie coördineert) al jouw gegevens. Je hebt te allen tijde het recht om jouw gegevens tussentijds te laten verwijderen (als de plaatjes al gedrukt zijn, kan dit niet meer teruggedraaid worden).

LET OP: Het is niet verplicht deel te nemen aan deze actie, het is wel heel leuk!

Als club staan wij volledig achter deze actie. Het is een geweldig aandenken, supergaaf en tegelijk ook een mooie kans om onze club naar buiten toe op een hele positieve wijze te presenteren. We zijn benieuwd naar het resultaat!

Namens het bestuur,
Alex Kiffen