Reunie Veterinnen B

30-10-2018
Voor alle oud speelsters van DAMES B - of ook genoemd VETERINNEN B - organiseren wij een REUNIE!

Heb je ooit in dit team gespeeld, zet dinsdag 27 november dan in je agenda voor een gezellige lunch op de club met je oud teamgenoten. Dames B speelde in mei 2018 haar laatste wedstrijd, dat is de aanleiding om een hockeyperiode van 29 jaar in stijl en feestelijk af te sluiten :)

We verzamelen e-mailadressen voor de officiële uitnodiging. Mailadressen van oud speelsters zijn welkom, graag mailen naar: [email protected]

Wij hebben er zin in en hopen op een grote opkomst; ’spread the word’!

[delen; graag]

Groetjes van Barbara, Els, Henriette en Petri