Nieuw! Hockeyfood voor coaches

11-1-2019

We maken al jaren gebruik van HockeyPraktijk (voorheen Hockey Academy) om het leven van trainers en coaches makkelijker te maken. Dit jaar lanceert het HockeyFood; een nieuw online videoplatform via de MHC Ede-clubapp. Het moet dé plek worden voor leuke, interessante en vooral leerzame video's.

Heel fijn voor ervaren en beginnende coaches. Ook zijn er video's voor trainers en spelers waarin onder andere individuele technieken worden voorgedaan door dames van het Nederlands Zaalhockey team. Tijdens de zaalhockeyperiode ligt de nadruk op technische en tactische aspecten van hockeyen in de zaal.

Via je account op de MHC Ede-clubapp heb je toegang tot HockeyFood (bij... Meer). Teamondersteuners (trainers, coaches, managers) hebben ook toegang tot de tool HockeyPraktijk, op dezelfde plek te vinden, mits ingelogd via hun eigen lidnummer/wachtwoord.