Veterinnen A zoekt jou | Join the team!

10-5-2019

Veterinnen A is op zoek naar nieuwe speelsters die ons team willen versterken in het komende seizoen dat start in september 2019.

Wij spelen op dinsdagochtend competitie. De wedstrijden beginnen om 10.00 of 10.30 uur en we spelen zowel uit- als thuiswedstrijden tussen september en december en tussen maart en mei van ieder jaar. Competitiewedstrijden zijn nooit tijdens schoolvakanties. En je bent op tijd terug om je kinderen van school te halen of te werken op dinsdagmiddag.

De combinatie van onderlinge gezelligheid en de inzet van individuele kwaliteiten maakt van deze diverse groep een hecht team. Ben je boven de dertig en heb je enige hockey ervaring? Heb je zin om op dinsdagochtend met ons mee te hockeyen met aansluitend een gezellige lunch met onze tegenstandsters? Meld je dan nu aan via [email protected]. We kijken uit naar je komst!

Namens Veterinnen A,

Karin van der Molen & Daniëlle Riemersma