Vacatures: wat kun en wil jij doen voor de club?

10-7-2019

De club dat zijn wij samen. Dankzij vele vrijwilligers draait de club op een fijne en efficiënte manier. Na jarenlange enthousiaste inzet gaan een aantal mensen stoppen en dragen hun werkzaamheden graag aan anderen (jou wellicht?) over.

Bij welke onderstaande vacatures sluiten jouw interesses en vaardigheden aan?

·Kledingcommissie

·Wedstrijdsecretaris Junioren

·Wedstrijdsecretaris Zaal

·Horeca Manager

In de bijlage onderaan dit bericht vind je een uitgebreide beschrijving van de vacatures.

Heb je interesse, kun en wil je bijdragen aan het reilen en zeilen van onze club? Stuur dan zo snel mogelijk (voor de vacature Horeca Manager in ieder geval voor 20 juli) een berichtje aan Jacqueline Schumer: [email protected].

Pak deze kans en vul vrijwilligerswerk op een mooie manier in!

N.B.: Mocht je graag wat voor de club willen doen, maar dan op een ander vlak: laat het ons weten. We zijn altijd op zoek naar vrijwilligers op welk gebied dan ook.

Namens het bestuur,

Alex Kiffen