2e Editie Tackle Back Rally | schrijf je in!

28-7-2019

Op zaterdag 14 september organiseert BolPijl Events voor MHC Ede de 2e Tackle Back Rally. Deze puzzel - tourrit gaat door de Gelderse Vallei en over de Veluwe. Doe je ook mee? Wellicht samen met je team? Iedereen is welkom om mee te doen, ook als je geen lid bent van MHC Ede. Wil je van deelname verzekerd zijn, schrijf je dan snel in, maar in ieder geval voor 10 september. De opbrengst van de rally gaat naar MHC Ede.

Informatie

Ontdek ook nieuwe plekken in onze prachtige omgeving op een sportieve wijze vanuit je eigen mooie bolide. Alle auto’s zijn welkom, maar aparte, sportieve, super, classic of cabrio’s zijn voor het plaatje uiteraard het leukst. We rijden 2 routes, starten en eindigen is op de club. Daar wordt de dag afgesloten met een buffet. Je kunt ook alleen het buffet meemaken!

·Inloop vanaf 13:00 uur; start rit 14:00 uur

·Eerste route tot 15:30 uur, start tweede route 16:00 uur.

·Finish en start borrel op de club om 17:30 uur

Kosten deelname rally

·€ 75 p.p. (€ 150 per equipe)

·Deelname aan buffetdiner € 25 p.p. (excl. drank).

Aanmelden

Wil je je aanmelden voor de toerrit en/of diner? Stuur dan voor 10 september een mail naar: [email protected]

Deze Tackle Back Rally wordt mogelijk gemaakt door BolPijl Events, JMLGroep en AlphaGen - Gold -