Update tags | 15 februari tussen 10.00 en 15.00 uur

13-1-2020
Heb jij een tag van de club om deuren te openen en te sluiten? Lees dan onderstaande informatie en kom 15 februari naar de club om je tag te laten updaten. Zo voorkom je dat je tag niet meer werkt.

Door omstandigheden zijn er vorige week een groot deel van de tags geannuleerd in de administratie-tool van de sloten op de club.

Dit betekent dat we geen nieuwe tags aan kunnen maken, verwijderen of wijzigen, aangezien de geannuleerde tags in een black list komen die dan verspreid wordt door de ge-update of nieuwe tags.

Op 15 februari tussen 10.00 en 15.00 uur is iedereen met een tag welkom in het kantoor van Edwin om z’n tag te updaten, waarbij de tags weer aan de gebruikers worden gehangen.

Dit betekent dat vanaf dat moment degene die met een tag langs zijn geweest, deze daarna kunnen gebruiken (nadat de laatste persoon die dag is geweest en ik daarna alle sloten ge-update heb).

Degene die niet zijn langs geweest, daarvan wordt de tag geblacklist en die tags zijn dan tijdelijk onbruikbaar totdat ze daarna weer worden vrijgegeven door het programma.

Met vriendelijke groet,

Louis Laan