Gave hockeyactiviteiten op de club, doe mee!

28-6-2020

Het hockeyseizoen is dan wel afgelopen, maar dat betekent niet het einde van jouw favoriete sport. Met dank aan Veteranen B en C bieden we iedereen de mogelijkheid om in de zomer te blijven hockeyen, te genieten dat we weer lekker samen kunnen sporten. Check hieronder welke activiteiten voor jou (en je gezin) georganiseerd worden en meld je gratis aan!

Vriendendag | 4 t/m 9 jaar en 10 t/m 12 jaar

Vind je het ook zo jammer dat de trainingen zijn afgelopen? Wil je graag doortrainen en partijtjes spelen met vrienden en vriendinnen? Kom dan elke zaterdagochtend naar de Vriendendagen op MHC Ede!

• Data: elke zaterdag van 11 juli t/m 15 augustus
  • Tijdstip: 4 t/m 9 jaar van 09.30 - 10. 45 uur | 10 t/m 12 jaar van 11.00 - 12.15 uur

Meld je aan via [email protected] onder vermelding van: Vriendendag, voor- en achternaam, leeftijd en indien van toepassing ook de naam en leeftijd van vriend/vriendin die je meeneemt want iedereen, ook niet leden, is welkom. Voor niet leden regelen wij gratis een (leen)stick en bitje.

ZomerAvondHockey | 12 - 18 jaar

Skip de zomerstop en kom elke woensdagavond naar de ZomerAvondHockey om lekker partijtjes te spelen en daarna te chillen met DJ Freek op het terras. Kom gezellig met je hele team en maak er een mooie zomer van!

• Data: elke woensdagavond van 8 juli t/m 12 augustus
  • Tijdstip: 19.00 tot 20.15 uur

Neem twee shirts mee, een licht en een donker, want door corona kunnen we geen hesjes gebruiken.

Meld je aan via [email protected] onder vermelding van: ZomerAvondHockey 12 - 18 jaar, voor- en achternaam, indien van toepassing naam van vriend/vriendin die je meeneemt want iedereen, ook niet leden, is welkom.

ZomerAvondHockey | volwassenen

ZomerAvondHockey, dit wil je niet missen: elke woensdagavond partijtjes spelen, mensen (beter) leren kennen, genieten van de sfeer en na afloop samen wat drinken en chillen met DJ Freek op het terras.

• Data: elke woensdagavond van 8 juli t/m 12 augustus
  • Tijdstip: 20.30 tot 21.45 uur

Meld je aan via [email protected] onder vermelding van: ZomerAvondHockey volwassenen, voor- en achternaam, indien van toepassing naam van vriend/vriendin die je meeneemt want iedereen, ook niet leden, is welkom.

We zien je graag op de club, enjoy the summer!