Coronaregels voor spelers en bezoekers MHC Ede | neem ze door!

26-8-2020

Beste spelers en bezoekers van MHC Ede,

In de aanloop en tijdens het seizoen 2020-2021 hebben we rekening te houden met maatregelen rondom het aanwezige coronavirus. Als vereniging hebben we voor de spelers en bezoekers een aantal regels opgesteld om ervoor te zorgen dat we het risico op besmetting zo laag mogelijk houden. Hierbij volgen wij de regels van het RIVM, NOC*NSF en de KNHB.

Het is in ieders belang dat iedereen de regels kent en naleeft. Wij verwachten dan ook dat je alles in het werk zult stellen om je aan deze regels te houden. Lees de informatie in de bijlage goed door en volg deze op. Wij vragen ouders/verzorgers met kinderen in de jongste jeugd t/m junioren om deze regels samen met hen door te nemen.

Mocht je worden aangesproken door een clubgenoot of een coronaverantwoordelijke, volg deze aanwijzingen dan op. Neem je verantwoordelijkheid en laten we genieten van al het moois dat hockey ons weer gaat brengen, zowel op als naast het veld!

Bij vragen, aanvullingen of onduidelijkheden kun je contact opnemen met Patrick Roke, Corona-verantwoordelijke MHC Ede op [email protected]

N.B. Trainers/coaches en scheidsrechters ontvangen separaat instructies rondom de coronamaatregelen.