Stemmen stemmen stemmen!

8-5-2021

Heb jij al gestemd op MHC Ede om 'Club van het Jaar' te worden? Gebruik onze directe stemlink en bevestig je stem. Vraag familie, vrienden, collega's, teamgenoten om ook te stemmen. Want hoe meer stemmen we krijgen, des te groter de kans dat we winnen!

Lezen waarom MHC Ede het verdient om ‘Club van het Jaar 2021’ te worden? Check dan het artikel dat indebuurt Ede over onze club geschreven heeft. Een ode aan alle leden die zich het afgelopen jaar voor onze club ingezet hebben. Door te stemmen laat je zien dat je trots bent op onze club, doen dus!

Artikel indebuurt Ede over de veerkracht van onze club: https://indebuurt.nl/ede/sport/ruim-honderd-nieuwe-leden-in-coronatijd-het-enthousiasme-van-hockeyclub-mhc-ede-werkt-aanstekelijk~109508/