Vacature(s) Evenementencommissie

8-5-2021

Vind jij het leuk om evenementen te organiseren? En vind jij het belangrijk dat de junioren naast hockey ook op een andere manier plezier beleven op MHC Ede? Pak dan nu jouw kans en stap in de Evenementencommissie!

Al jaren hebben we op MHC Ede een actieve en gezellige Evenementencommissie Jongste Jeugd, welke zich bezighoudt met evenementen en wervingsacties voor de Jongste Jeugd. Vanaf het nieuwe seizoen, gaan we deze activiteiten echter splitsen én uitbreiden.

Zo gaat de Evenementencommissie zich vanaf het nieuwe seizoen richten op evenementen voor de gehelejeugd. Denk hierbij aan het Sinterklaasfeest, feesten voor alle lijnen, Super Saturdays, Zomeravondhockey junioren enz.

Aangezien de Evenementencommissie opnieuw opgestart zal worden, zijn we op zoek naar nieuwe enthousiastelingen om de huidige club vrijwilligers te versterken. Per week ben je ongeveer 1 uur bezig met de Evenementencommissie, rondom een evenement iets meer.

Ben jij enthousiast, ondernemend, een netwerker en houd je van organiseren? Meld je dan snel aan bij Jacqueline Schumer via [email protected]