Grote Clubactie is van start | steun onze club!

18-9-2021

De landelijke lotenverkoop van de Grote Clubactie is gestart. Ook MHC Ede doet mee en we willen zoveel mogelijk loten verkopen.

Een lot kost €3,-, waarvan 80% direct naar onze clubkas gaat. Hiermee gaan we uitdagend trainingsmateriaal aanschaffen voor het trainen van een bredere motoriek. Voor jou als lotenkoper zijn er geweldige prijzen te winnen, waaronder de hoofdprijs van 100.000,-!

Onze jeugdleden komen langs de deur en verkopen via het verkoopboekje op een verantwoorde manier loten voor MHC Ede. Zo staat op de voorzijde van het boekje een persoonlijke QR-code die je op afstand kan scannen met je telefoon om loten te kopen.

Maar je kunt ook via onderstaande link loten aanschaffen en zo onze club steunen! Help jij mee? https://lot.clubactie.nl/lot/mhc-ede/mhc-ede-a/2051257