Wanted: 2 vrijwilligers voor de materiaalcommissie

4-5-2022

Na 12,5 jaar actief geweest te zijn als lid van de materiaalcommissie stoppen wij, Anko en Serge, aan het einde van het seizoen als lid van deze mooie commissie.

Wij hebben het werk met veel plezier mogen doen en zijn ook trots op wat wij gedaan hebben voor de club. Het is een dankbare job geweest voor ons beiden. Anko gaat verder met zijn keepers en Serge stopt omdat hij het verschil niet weet tussen rugbyballen en hockeyballen.

Het is tijd voor vers  bloed in de materiaalcommissie, in de bijlage hieronder tref je de functieomschrijving. Dus hierbij zijn jullie uitgenodigd om te reageren en hoe eerder je reageert hoe beter. Want dan kunnen wij samen het seizoen afsluiten en leer je de bekende kneepjes van het vak.

Mochten er vragen zijn over de vacature, neem dan contact op met een van de materiaalmannen via [email protected] of 06-547 660 86.