Feestdagen en vakantie

21-3-2024
Beste leden,

Er staan weer een hoop feestdagen te wachten de komende maanden.
Daarom even een overzicht, zodat jullie weten wanneer er niet getraind wordt.

Pasen:
Op vrijdag 29 maart (Goede vrijdag) en maandag 1 april (2e paasdag) is er geen training.
Op Goede vrijdag wordt alleen in overleg met de trainer/coach getraind.
Let op:
Er zijn wel enkele wedstrijden gepland op zaterdag 30 maart. Dit geldt voor JO14-1, MO18-1, MO18-2 en JO18-2.

Koningsdag:
Zaterdag 27 april zijn er geen wedstrijden.

Mei-vakantie:
De mei-vakantie is versnipperd onder de basisscholen en voortgezet onderwijs.
- Van maandag 22 april t/m vrijdag 26 april mei komen de trainingen voor de breedteteams junioren O14 t/m O18 breedteteams te vervallen.
- Van maandag 29 april t/m vrijdag 3 mei komen de trainingen voor de keepers, jongste jeugd- en alle breedteteams junioren breedteteams te vervallen.
- Van maandag 6 mei t/m vrijdag 10 mei komen alleen de trainingen voor de breedteteams junioren O12 en jongste jeugd te vervallen.
Lijnteams kunnen in overleg met de trainer/coach doortrainen.
Seniorenteams trainen zoals altijd volgens hun eigen planning.

Op 29 en 30 april en 1 mei is het Kidspower hockey kamp op de club voor kids t/m 12 jaar. Hier komt nog apart een mededeling over.

Bevrijdingsdag:
Op zondag 5 mei zijn er alleen wedstrijden voor D1 en H1 gepland.
De overige teams zijn vrij.

Hemelvaartsdag:
Op donderdag 9 mei zijn er geen trainingen i.v.m. het familietoernooi.

Pinksteren:
Zaterdag 18 mei en zondag 19 mei zijn er geen wedstrijden.
Maandag 20 mei 2024 is er geen training. Er wordt alleen in overleg met de trainer/coach getraind.

Met sportieve groet,
Technische Commissie MHC Ede