Fantastisch MHC Ede keepersuitje op Kampong

23-3-2024

Afgelopen zondag was onze Keepersclub te gast bij Hockeyclub Kampong. Lees in de nieuwsbrief (bijlage onder de foto) het verslag inclusief beelden van deze spectaculaire dag met de gave clinic van Martijn Drijver (keeperstrainer Kampong), het meelopen in de line-up van de wedstrijd Kampong H1 - Rotterdam H1 tot aan de meet-and-greet met beide keepers van de wedstrijd (David Harte en Derk Meijer).

Goalkeepers are amazing people.Wil je meer weten over keepen bij MHC Ede, wil je zelf gaan keepen? Stuur dan een berichtje naar [email protected]en volg ons op mhcede_keepersclub om te zien wat we allemaal doen.