Evenementen Zomerhockey

Zomerhockey

Veel mensen vinden dat het hockeyseizoen te snel afgelopen is. Ook duurt de zomervakantie wel erg lang soms. Daarom organiseren enkele enthousiaste leden van MHC Ede vanaf het moment dat de trainingen stoppen aan het eind van het seizoen (medio juni) elke donderdagavond van 20.00 t/m 21:30 uur, totdat de trainingen weer beginnen (medio augustus).

Bij zomerhockey is iedereen welkom (lid of geen lid, niveau, man/vrouw etc). Zomerhockey is ook bedoeld voor mensen, die op een leuke ontspannen manier kennis willen maken met de sport. Je hoeft dus niet persé te beschikken over een hockeystick. De organisatie heeft een aantal sticks te leen. Het is wel handig om scheenbeschermers, een bitje en hockeyschoenen te hebben.

Op donderdagavond om 20.00 uur verzamelen we bij het clubhuis op de Bosrand. D.m.v. tossen worden er ter plekke teams gemaakt en spelen we meerdere partijtjes van bijvoorbeeld 6 tegen 6 of 8 tegen 8

Voor hen die willen is er zelfs de mogelijkheid om een introductieles te volgen.

Aan het eind drinken we gezamenlijk een drankje.

Zomerhockey is er alleen voor personen van 18 jaar of ouder.

Ps. Leden van andere clubs zijn natuurlijk ook welkom!